Misina Tubes gerincen

Szombaton újabb fotószünetes futást tartottam. A Misina-Tubes gerincre mentem, ezen az úton sokszor szoktam kocogni, általában pont fordítva mint legutoljára. Most előbb elfutottam a remete-rétig, majd onnan fel a Sós-hegyi kilátóhoz. 
Sós-hegyi kilátóban
Virágzó medvehagymák és szebbnél szebb virágok között folytattam utamat a Tubesre, mégpedig a János kilátó tetejére. Kicsit fújt a szél, ezért a  tetején nem tudtam képet készíteni, de lentebb is meggyűlt a bajom a  fényképezéssel. 
Tubesi János kilátóban
Egy kis ereszkedés, majd emelkedés és máris a Kis-Tubesen találtam magam, vagy ahogy régebben nevezték Tubicán. Itt sem volt egyszerű fotózni!
Fotószünet a Tubicán
Innen egy köpésre van a Tv-torony, oda is átugrottam, majd leereszkedtem a városba.
A Tv-torony alatt

Megjegyzések