Kelet-Mecsekben

Tegnap futottam egy kicsit és már régen jelentkeztem, ezért gondoltam viszem magammal a Fotószünetes zászlót! Kelet-Mecsekben tettem egy kört, Hosszúhetény és Püspökszentlászló között leraktam a kocsit, majd elindultam a kék háromszögön a Zengőnek. 
Zengőn a Fotószünet
Innen meredeken a sárgán, majd a kék négyzeten leszaladtam egészen a Réka-kunyhóig. Kisújbánya következett és ha már ott voltam csináltam egy kéktúrás képet is. Aki eddig nem tudta Tomi a kéktúrát is végigjárta.
Kisújbányai kéktúra pecsételőhelyen
Haladtam a kéken tovább egy kis kitérővel felmentem a Cigány-hegyre, talán a legjobb kilátás innen van a Mecsekre.
Cigány-hegyi kilátóban
Visszatértem a kékre, egy csodaszép völgyben haladtam, majd előbb a zöld, később a sárga jelzést követve értem Püspökszentlászlóra, onnan pedig vissza kocsihoz. 
Remek idő, remek hely, hamarosan folytatás!

Megjegyzések